יום שישי, 19 בנובמבר 2010

לכתוב מחדש

סוף סוף החלטתי לכתוב שוב. הייתי כותב פעם מלא, שירים, סיפורים קצרים, אפילו יש לי איזה בלוג היסטורי אי שם בדפי אתר "ישרא-בלוג" (ברגע שאזכר איך הוא היה נקרא ואיך להכנס אליו- אני מבטיח להעלות קישור*)

רוב הזמן הייתי כותב לתוך מחברת, לאט לאט התחלתי לפרסם דברים ב"במה" ובבלוג הקודם, ופתאום גיליתי גם שיש לדברים שאני כותב קוראים, או שלפחות יכול להיות דבר כזה. ברוב הפעמים לא כתבתי בשביל מישהו אחר אלא בשביל עצמי, אני מאמין שהבלוג הזה יהיה שילוב, גם בשבילי וגם כדי שאנשים יקראו.
הדחף לכתוב שוב הביא אותי גם לכאן, אין לי כל כך הרבה מושג לגבי ענייני העיצוב ואיך עושים פה דברים שיראו כמו שצריך, אבל זה פחות חשוב, ואני מאמין שאני גם אלמד את זה בהמשך.

הבלוג הזה נוצר מתוך מחשבות שלא מפסיקות לפקוד אותי בזמן האחרון בנוגע ל- לכתוב על הדברים שאני אוהב.
כל הזמן אני שומע מוסיקה, קורא ספרים, רואה סרטים, אני מרווה את עולמי בים של תרבות, מת לשתף אנשים בדברים שאני מוצא, מרגיש שהם טובים, איכותיים, ולא תמיד מוצא את המקום, אחרי הרבה מאוד זמן, של לספר לאנשים על להקה מסויימת, לדחוף למישהו ספר יד ולהגיד לו "תקרא", אני מקווה שכאן תהיה פלטפורמה טובה לכך.
אולי הבלוג הזה יענה גם על עוד צרכים, כמו מקום לפרוק ופשוט לכתוב את מחשבותיי, כמו שעשיתי בעבר.
זו לא מטרתו הראשונית, אבל זה בטח מטרה סמויה שלו, ככה שמבחינתי זה גם מתקבל.

עד כאן הסברים..
הגיע זמן לתכל'ס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה